Advertisement

FANOUŠEK mi Poslal NEJMENŠÍ NOTEBOOK na SVĚTĚ!!

FANOUŠEK mi Poslal NEJMENŠÍ NOTEBOOK na SVĚTĚ!! ✌ Nezapomeň na odběr, staň se členem HendysCrew!
Chceš dát světu najevo, že jím jsi? Kup si nejvíc DoupMerch:

🙈 Hraješ Fortnite? Až si budeš kupovat skiny, použij v item shopu kód HENDYS a podpoř mě tak, díky!

🚀 Sociální sítě:
==============================================
Instagram:
Musical.ly (TikTok):
Reddit:
Facebook:
Twitter:

📺 Mé ostatní kanály:
==============================================
Hendysovo Doupě:
Hendysovo Extra:
Když Vaří Babička:
Hendysovo Archív:
Twitch:

📪 Chceš mi poslat balíček? Pokud ano, napiš si o adresu na tomto emailu: hendysofficial@gmail.com

🎧 Poslouchej moji hudbu:
==============================================
Na Spotify:
Na iTunes:
A víceméně všude jinde, pod jménem Hendys

👕 Merch koupíš na
Nalezneš tam mikiny, čepice, trička a spoustu dalšího!
Házej fotky na Insta s hashtagek DoupMerch a HendysCrew

☑️ INFO: K tomuto videu netřeba, obsah/miniatura/název mluví za vše

👾 Chcete si se mnou pokecat? Přijďte na můj Discord!
Na ten se napoj zde:

😜 Často kladené otázky a info o mně najdete v INFU o kanále

💎 Zastupuješ nějakou firmu/organizaci a chtěli byste se mnou spolupracovat? Napište mi váš SERIÓZNÍ nápad sem: hendysbusiness@gmail.com

© Hendys 2019

hendys,hendys unboxing,hendys pokemon,hendys pošta od fans,pošta,pošta od fans,pošta od vás,pošta od fanoušků,hendys pošta,3d tiskárna,3d tiskárna tisk,hendys lego,hendys lego od fans,hendys pokemon od fans,nejmenší notebook,hendys mini notebook,mini notebook,gpd win,gpd win cz,gpd win hendys,

Post a Comment

0 Comments